Patch ver. 0.5.0.1

Lako

Patch ver. 0.5.0.1

Mensagem#1 » 04 Jun 2015, 19:27

Olá saiu o Patch...

Patch notes (ver. 0.5.0.1):
New features:
Horses mechanics are partially released. You can tame and breed horses and use a new building to train them into warhorses for riding
Unarmed combat is implemented. It is available for everyone, but it can only be somewhat effective with a high level of Unarmed skill. Disarming of polearm weapons with unarmed parrying has been implemented
Alcohol brewing crafting chain is implemented. Look out for new Brewing tank object in your construction menu
The wine press can now be used to squash apples and grapes to produce raw materials for a Brewing Tank
The cooking pot can be used to produce malt for further beer brewing in a Brewing tank
You need any bottle of alcohol now to finish creation of your alchemy potion. Alchemy potions are now called “cocktails”
Cocktails (ex. potions) will now give positive or negative effects upon drinking and can be used to poison your melee weapons
Placeholder alcohol intoxication (“Full”) visual effect implemented
Some crafting outfits now provide a significant bonus to several crafting skill values
Luck now can be increased by wearing jewelry. Luck affects almost all crafting and combat abilities and actions now
Tamable wild horses now appear in the wilderness
Bug fixes:
Fixed a recent bug with some terrain textures appearing black and some fields becoming paved roads and vice versa. Server maintenance must be performed to have these textures fixed
Fixed bug that allowed you to stack unit formation bonuses that resulted in an imbalanced amount of positive effects
Fixed camera bobbing in some cases, especially during melee combat
Fixed some cases where you were unable to see the blocking/parrying animation of your enemy properly
Numerous minor fixes

P.S. Mounted combat IS NOT implemented properly yet.

BinaryCrash
Administrador Geral - Fundador
Contato:

Re: Patch ver. 0.5.0.1

Mensagem#2 » 04 Jun 2015, 22:07

As 14:40 saiu patch somente do servidor.
Eu atualizei tudo, fiz backup, arrumei os scripts.
Outros servidores ficaram na fila. (de outros jogos)

Aí 2 horas depois sai mais uma atualização... devs me trolando.
Agora ta na fila, mas acho que só vai dar tempo amanhã.
.

BinaryCrash
Contato:

Mensagem#3 » 05 Jun 2015, 18:33

Servidor atualizado.
.

Acarone

Mensagem#4 » 08 Jun 2015, 12:14

bom dia amigo binary, vou utilizar desse tópico pra te fazer um pedido.

com a promoção e as mudanças que tiveram no jogo, nosso server voltou a ficar cheio de players (o que me deixou muito feliz), gostaria de pedir a você (com todo respeito do mundo) um pouquinho de mais atenção com a solicitação desses novos players, uma vez que aparentemente todos estão com problemas com smelting e minning. se essa galera nova não conseguir minerar nem produzir barras de ferro vão sair do servidor o que me deixaria muito triste...

quero deixar claro que sei de suas "limitações" em relação a horário e tal, e que admiro bastante seu trabalho, mas te peço mais esse favor em prol de nossa diversão, desde ja agradeço...

Tetraites o gladiador

BinaryCrash
Contato:

Mensagem#5 » 10 Jun 2015, 19:59

Acarone escreveu:bom dia amigo binary, vou utilizar desse tópico pra te fazer um pedido.

com a promoção e as mudanças que tiveram no jogo, nosso server voltou a ficar cheio de players (o que me deixou muito feliz), gostaria de pedir a você (com todo respeito do mundo) um pouquinho de mais atenção com a solicitação desses novos players, uma vez que aparentemente todos estão com problemas com smelting e minning. se essa galera nova não conseguir minerar nem produzir barras de ferro vão sair do servidor o que me deixaria muito triste...

quero deixar claro que sei de suas "limitações" em relação a horário e tal, e que admiro bastante seu trabalho, mas te peço mais esse favor em prol de nossa diversão, desde ja agradeço...

Tetraites o gladiador

vou procurar uma forma de fazer o pessoal ter isso já no momento que criar o personagem.
E colocar para quem ainda não tem.
.

Voltar para “Arquivo Early Access”